Regulamin

W kalendarzu wizyt (umów wizytę) wybierz dogodny termin sesji.

Zapłać za spotkanie za pomocą systemów płatności online lub przelewu tradycyjnego.

Otrzymasz potwierdzenie terminu sesji wraz z danymi komunikatora (Skype, WhatsApp).

Płatność za sesję dokonywana jest z góry, czyli przed spotkaniem, by zapewnić sobie dostępność ustalonego terminu.

Na spotkanie online umów się z kilkudniowym wyprzedzeniem z uwagi na czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty.

W umówionym terminie zadzwoń do mnie przez wybrany komunikator.

Jeśli nie zgłosisz się w przeciągu 15 minut od ustalonej godziny sesja zostaje odwołana, a opłata nie podlega zwrotowi.

Na 24 godziny przed sesją możesz odwołać lub zmienić termin spotkania – wysyłając wiadomość SMS, WhatsApp lub drogą mailową, bez ponoszenia kosztów.

W przypadku odwołania sesji w czasie krótszym niż na 24 godziny przed spotkaniem – opłata nie podlega zwrotowi.

W przypadku braku płatności za sesję lub płatności w niepełnej wysokości – spotkanie nie odbędzie się.

Jeżeli masz pytania skontaktuj się drogą mailową (kontakt@paulinaprochnicka.pl bądź napisz wiadomość SMS lub WhatsApp (+48 505-187-114). 

Twój koszyk
Shop cart Your Bag is Empty