Regulamin
W kalendarzu wizyt (umów wizytę) wybierz dogodny termin sesji.
Zapłać za spotkanie za pomocą systemów płatności online lub przelewu tradycyjnego.
Otrzymasz potwierdzenie terminu sesji wraz z danymi komunikatora (Skype, WhatsApp).
Płatność za sesję dokonywana jest z góry, czyli przed spotkaniem, by zapewnić sobie dostępność ustalonego terminu.
Na spotkanie online umów się z kilkudniowym wyprzedzeniem z uwagi na czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty.
W umówionym terminie zadzwoń do mnie przez wybrany komunikator.
Jeśli nie zgłosisz się w przeciągu 15 minut od ustalonej godziny sesja zostaje odwołana, a opłata nie podlega zwrotowi.
Na 24 godziny przed sesją możesz odwołać lub zmienić termin spotkania – wysyłając wiadomość SMS, WhatsApp lub drogą mailową, bez ponoszenia kosztów.
W przypadku odwołania sesji w czasie krótszym niż na 24 godziny przed spotkaniem – opłata nie podlega zwrotowi.
W przypadku braku płatności za sesję lub płatności w niepełnej wysokości – spotkanie nie odbędzie się.
Jeżeli masz pytania skontaktuj się drogą mailową (kontakt@paulinaprochnicka.pl